onsdag 5. mars 2014

Favorittboka


Den boka jeg har strikket aller mest fra er Strikk til Nøstebarn. Jeg synes det er så fint med helt enkle oppskrifter som kan gjøres mer eller mindre fancy, alt etter eget forgodtbefinnende. Og ikke minst synes jeg det er lett å finne gode garnalternativer - ingen av disse plaggene er strikket i orginalgarnet.

Kragejakker                                                    Siklesmekker                                  Raglangenser i 3-trådsgarn
 
Omslagsjakke
Hel dress
Ribbestrikka babybukse


Nå lurer jeg på å strikke en rullegenser i regnbue-Kauni.





Eller kanskje en babyjakke strikket i et stykke med Finull.





Eller en hverdagsjakke i drops alpakka.





Eller en dress med glidelås i Smart.





Eller kanskje noe helt annet. Jeg er i alle fall sikker på at jeg ikke har strikket mitt siste Nøstebarn-plagg.





Mer informasjon om alle plaggene finnes på Ravelry.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...