søndag 20. april 2014

Redesignkupp

Jeg har vært i Oslo hos familien i påskeferien, og har fått med meg både det ene og det andre hjem. Jeg har vært på Saab tekstil på Grønland og kjøpt bomull med hjertemønster på, og jeg har arvet et sengesett av den ene lillebroren min.

Tada!
Og ikke nok med det, jeg har også fått denne lua som ingen ville ha, som jeg skal rekke opp og strikke noe fint av.

Gratis garn

Jeg regner med at alle så med en gang hva dynetrekket skal bli til, men for dere som trenger å få det inn med teskje har jeg laget en illustrasjon.

Barnebukse, selvfølgelig!
Jeg har besøkt bloggen til Vibeke i det siste, så det kan egentlig ikke bli noe annet.

Nå skal den siste dagen i Oslo-ferien nytes på verandaen med strikketøy mellom hendene og Bill Bryson i øret. Det kan jo ikke bli stort bedre enn det.

4 kommentarer:

  1. Herlig fangst! Tror jeg må ta en kikk på Saab, det hjertestoffet var kjempesøtt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Men jeg hadde forventet at de skulle være en del billigere enn andre stoffbutikker, og jeg tror ikke egentlig de var det. Men hvis du bor i Oslo vil jo uansett en tur til Grønland være mer overkommelig enn en tur til Stoff og Stil ;)

      Slett
  2. Redesign er jo bare kjempekult! Fine ting du fikk tak i også.
    Takk for at du ville være med på påske gi-borten min :)

    Ha en super uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det synes jeg også :D Og det er jo bare moro når man kan vinne noe ;)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...